iRobot, Xiaomi a Roborock v predajni vždy IHNEĎ K ODBERU   Po - Pi od 10:00 ☏ 0905 659 841
V robotických vysávačoch sa vyznáme! Rezervujte si odborné poradenstvo priamo v predajni - TU KLIKNITE

VÝPREDAJ  TOVAR za 150 € len za 30 €  balíček obsahuje týchto 20 produktov:
Magnetický pás 2m, Sony micro USB kábel 150cm, Sony micro USB kábel 3m, LAN kábel 5m, LAN kábel 7m, Sony 9V batéria, Sony 2x AAA NiMH batéria, 10x Sony DVD-R médiun, 10x Sony DVD+R médium, Sony SD karta 64GB, Lexar Micro SD karta 64GB, Sony USB klasická nabíjačka 2A, Canyon autonabíjačka 2A s USB konektorom a s Lightning káblom, LED žiarovka E14 5W, Redukcia z USB-C na 3,5mm jack, iRobot filter pre Roomba série 7, Stlačený vzduch, Slúchadlá Sony, C batéria, Roomba iDress
Balíček 30 € nie je viditeľný na našej web stránke (kúpa je možná len v predajni)
AKCIA ➜ zľava na vybrané modely iRobot Roomba a iRobot Braava
AKCIA ➜ Roborock S8 Pro ULTRA (biela farba) ➜ AKCIA platí len v predajni

                   Profesionálna predajňa robotov v Bratislave
sony vaio samsung znackova predajna
dôverujte profesionálom

 

Nevyžiadaná pošta     Newsletter     Nekalé praktiky

Nevyžiadaná elektronická pošta (spam) je bežnou obchodnou praktikou mnohých spoločností. Pritom ide o porušenie zákona.
Avšak aj legálne formy internetovej inzercie (videá prerušované reklamou, pop-up, newsletter) sú často rovnako odmietané.
Minimálne z etického hľadiska je veľkým problémom tiež obťažovanie telefonickými a automatizovanými hlasovými službami.

V Sbuy garantujeme, že:

  • všetky údaje získané od zákazníka (v predajni, v rezervačnom systéme atď.) budú po predaji tovaru ihneď vymazané. 
  • nevedieme žiadnu databázu zákazníkov za účelom ponúkania ďalšieho tovaru alebo služieb.
  • nikdy nepoužijeme hromadný direct e-mailing (doručovanie reklamy prostredníctvom e-mailu, napr. newsletter).
  • žiadna videosekvencia umiestnená na našej web stránke nebude prerušovaná reklamnou inzerciou.
  • nikdy nepoužijeme pop-up vyskakovacie okná (prekrývanie pôvodného článku či obsahu komerčnou ponukou).
  • nikdy nebudeme ponúkať svoje produkty prostredníctvom telefonických a automatizovaných hlasových služieb.

Chceme rešpektovať právo na súkromie, pretože aj my sme často zákazníci. Spotrebiteľ by nemal byť len bezbranným číslom v zozname direct e-mailingových spoločností. Je na vlastníkovi e-mailovej schránky s kým bude komunikovať a vstupovať násilne do tohto priestoru je ako vlámať sa do obývačky zákazníka a očakávať, že bude z toho nadšený. Internet predsa ponúka dostatočný priestor na serióznu propagáciu produktov (napríklad cenové vyhľadávače) a to bez toho, aby sa agresívne zasahovalo priamo do súkromia spotrebiteľa.

Príklady nevyžiadanej elektronickej pošty (spamovania):

  1. Zákazník pri registrácii (napríklad v internetovom obchode) odmietne zasielanie marketingových informácií (noviniek). Predajca (poskytovateľ komerčných informácií) však hromadný e-mail s reklamnou ponukou aj tak doručí.
  2. Odosielateľ nevyžiadanej pošty zámerne tvrdí, že adresát je u neho dobrovoľne registrovaný a s prijatím e-mailu súhlasil.
  3. Adresát dostane reklamnú ponuku a to súčasne s požiadavkou na udelenie súhlasu so zasielaním komerčných informácií.
    Aj tento spôsob je spamovanie. Odosielateľ je totiž povinný požiadať o súhlas vopred a to ešte pred doručením reklamnej ponuky, pričom neodpovedanie na e-mail sa vždy považuje za nesúhlas.