Robotické vysávače v predajni vždy IHNEĎ K ODBERU   Po-Pi 10:00-15:30 ☏ 0905 659 841
V robotických vysávačoch sa vyznáme! Rezervujte si odborné poradenstvo priamo v predajni - TU KLIKNITE

Pri produktoch iRobot, Dreame, Roborock a Xiaomi garantujeme najnižšiu cenu na SK trhu

                   Profesionálna predajňa robotov v Bratislave
sony vaio samsung znackova predajna
dôverujte profesionálom

 

Nie sú podstatné informácie, ale pravdivé informácie

Vedeli ste, že 100%-ný džús je takmer vždy vyrobený z koncentrátu zriedeného s vodou? V krajine pôvodu sa totiž z vylisovanej šťavy odstráni voda, koncentrát sa zmrazí a až po prevoze do továrne sa odstránené množstvo vody znova pridá. Takže v podstate skutočne ide o 100%-ný džús. Pravdou ale je... a to je podstatnejšie, že nejde o čerstvo vytlačené pomaranče ako si to väčšina z nás myslí. Skreslená informácia je často zrkadlom zlého svedomia. Žiadajme presné informácie bez ohľadu na to, či ide o Roborock, Xiaomi, iRobot alebo inú značku. Pretože pravdou je, že nemôže byť automaticky každý výrobok od každého výrobcu tým najlepším na svete. Ak teda žiadate pravdivé informácie, vitajte v Sbuy.



Kto sme, čo predávame a ako to predávame

Sbuy je špecializovanou predajňou v Bratislave už od roku 1998. Špecializujeme sa hlavne na značku iRobot s kompletnou ponukou Roomba vysávačov a Braava mopovačov. Zo spotrebného tovaru najviac dominujú USB kľúče a pamäťové médiá. Naše služby využívajú väčšinou zákazníci z oblasti Bratislavy alebo jej okolia, radi však privítame každého, kto nehľadá najväčšiu predajňu na trhu, ale výbornú cenu, odborný prístup a profesionalitu. V Sbuy každý robotický vysávač či mop (pokiaľ to balenie umožňuje) aj predvedieme ešte pred zaplatením. Viac informácií (adresa, otváracie hodiny atď.) nájdete tiež v sekcii KONTAKT.
 



Sbuy filozofia - etický kódex

Dosiahnuť obchodný úspech čestne nie je správne, ale normálne. Sbuy nepoužije obchodné jednanie, ktoré zavádza spotrebiteľa nekalými praktikami a je v rozpore s etickým kódexom spoločnosti Sbuy. Upozorňujeme, že náš etický kódex je rozdelený do dvoch skupín uvedených nižšie. V prvej skupine deklarujeme obchodné jednanie, ktoré je podľa nás vo vzťahu k zákazníkovi neprijateľné a preto ho nikdy nepoužijeme. V druhej skupine uvádzame obchodné jednanie, ktoré považujeme za morálne správne a je podstatnou súčasťou našej komunikácie so zákazníkom.

Za neprijateľné vo vzťahu k zákazníkovi považujeme:
01. Reklamné výrazy ako ZĽAVY AŽ DO XY %, LIKVIDÁCIA CIEN, TOTÁLNA ZĽAVA, LEN PRE VÁS, IBA DNES a iné
02. Zmluvy s malými písmenami, ktoré sú dlhé, zámerne zložité, nezrozumiteľné a výhodné len pre autorov zmlúv
03. Videosekvencie prerušované reklamnou ponukou, pričom túto reklamnú ponuku nie je možné zrušiť
04. Reklamné ponuky, ktoré sa zrazu objavia a prekrývajú pôvodný článok či obsah (Pop-up vyskakovacie okná)
04a. Reklamy (banery), ktoré sa po kliknutí na "krížik" nezrušia, ale práve naopak - aktivuje sa nové okno reklamy.
05. Ponuky so skresleným matematickým výpočtom ako NOVÉ AUTO LEN ZA 2000 EUR, NOVÉ TV LEN ZA 20 EUR atď.
06a. Viazanosť: snaha udržať si zákazníka dlhodobo nemôže byť postavená na rukojemníckom princípe

06b. Zavádzanie pri viazanosti ako INTERNET LEN ZA 5 EUR, ÚROK LEN 1% (lenže len prvý mesiac, len prvý rok atď.)
07. Zavádzanie vzácnou zložkou ako OBSAHUJE ALOE VERA, OBSAHUJE ZLATO (lenže len zanedbateľné množstvo)
08. Evidovanie zákazníkov za účelom ponúkania ďalšieho tovaru či služby, zasielania newsletter či nevyžiadanej pošty (spam)
09. Ceny uvádzané bez DPH, ktoré sú výraznejšie ako ceny uvedené s DPH (táto praktika navodzuje dojem, že sú ceny nižšie)
10. Zbavovanie sa zodpovednosti za nepresnosti a chyby (spotrebiteľ má pritom podľa zákona právo na presné informácie)

Za morálne správne vo vzťahu k zákazníkovi považujeme:
01. Schopnosť poradiť tak, aby zákazník všetkému rozumel a mohol sa ľahko rozhodnúť
02. Pravdivé a presné informácie (ak sa napríklad výrobok neoplatí, alebo nie je kvalitný, určite na to upozorníme)
03. Vyskúšanie a nastavenie výrobku ešte pred zaplatením (ak to balenie alebo povaha výrobku umožňuje)
04. Jednoduchosť a prehľadnosť všeobecne (počnúc jednoduchými zmluvami a končiac prehľadnou orientáciou na webe)
05. Vymazanie všetkých poskytnutých údajov zákazníka ihneď po prevzatí tovaru
06. Používanie reklamného výrazu ZĽAVY UŽ OD XY % namiesto AŽ DO XY % (uvádzať minimálnu zľavu je objektívnejšie)
07. Používanie reklamného výrazu NAJNIŽŠIA CENA len v prípade, že ide skutočne o najnižšiu cenu na trhu (SR)
08. Uvádzanie konečnej ceny vrátane všetkých poplatkov
09. Vzťahy založené na princípe "Náš zákazník nie je náš pán, ale rovnocenný partner"
10. Obchodný úspech dosiahnutý čestne


 
Garancia najnižšej ceny?

Bolo by nezodpovedné tvrdiť, že vieme o všetkých konkurenčných ponukách. Budeme preto veľmi radi, keď nám občas pomôžete. Samozrejme, urobíme všetko pre to, aby sme ponúkli tú najnižšiu možnú cenu, upozorňujeme však, že nedokážeme konkurovať firmám, ktoré porušujú zákony a nedodržujú základné pravidlá. Je totiž ľahké nastaviť na webovej stránke nízku cenu, otázkou však často je, či platí na tovar nejaká záruka, či vie predajca tovar aj skutočne dodať, či odviedol DPH, recyklačné poplatky, či je tovar nový atď.



Odborná obsluha patrí k značke

Byť odborníkom neznamená to, že Vám dovezieme tovar zdarma. Byť odborníkom neznamená ani predávať tovar na splátky a tvrdiť, že je to bez navýšenia. Čo je teda podľa nás nadštandardná služba? V Sbuy je to hlavne záväzok poskytnúť informácie o produkte tak, aby zákazník všetkému rozumel a mohol sa rozhodovať pri výbere jednoducho a ľahko. Znamená to napríklad, že výrobky (a to hlavne produkty značky iRobot) najprv podrobne otestujeme a vyskúšame. Neriadime sa teda technickými špecifikáciami, ale vždy iba vlastnými skúsenosťami. Na základe našich testov potom uvádzame do predaja len značky, ktoré splnia naše prísne kritériá a pri ktorých vieme garantovať nielen kvalitu samotného produktu, ale aj kvalitu servisných centier, kvalitu logistiky (rýchle dodanie tovaru), kvalitu dodávaných SK návodov či kvalitu použitých inovácií. Dôležitá je pre nás aj dostupnosť náhradných dielov - príslušenstva. A to je dôvod, prečo je odborná obsluha tak dôležitá. Pokiaľ totiž predajca nepozná produkt vo všetkých súvislostiach, žiadne recenzie, technické špecifikácie či testy vysávača nedokážu objektívne popísať skutočnú kvalitu výrobku ako takého. Aj preto sa špecializujeme iba na značky, ktoré v spomínaných kritériách naozaj vynikajú a garantujú nielen vysokú kvalitu výrobkov, ale aj ich dlhú životnosť. Robotický vysávač predsa nekupujeme na jeden rok. Ak teda žiadate odbornú obsluhu, potom dôverujte profesionálom. Veď či už ide o výrobky Xiaomi, robotické vysávače iRobot Roomba, mopovače Braava či hybridné produkty iRobot Combo 2v1, náš cieľ je jasný. Predávať tovar s profesionálnym nasadením a poskytnúť kvalitné informácie ku kvalitnému produktu od kvalitnej značky.

Dôležité informácie získate aj v sekcii Obchodné podmienky


Copyright © 1998 - 2024  Sbuy, s.r.o. - všetky práva sú vyhradené. Všetky použité obchodné značky sú uznané a sú majetkom vlastníkov. Viac v sekcii právne informácie.